تومان
شرایط و قوانین

شرایط و قوانین

تاریخ آخرین بروزرسانی: 17 آوریل 2021 برابر با 28 فروردین 1400

✓ مطالعه و پذیرش قوانین سایت کنترل ایکس در هر زمانی

سایت کنترل ایکس کاملا قانون محور می باشد و این حق را برای خود قائل است که در هر زمانی که لازم میداند نسبت به اصلاح قوانین خود اقدام نماید و خریدار نیز ملزم به پذیرش تمام قوانین آن می باشد. در صورت عدم موافقت با قوانین، خریدار می تواند از خرید خود صرف نظر کند. پس از خرید محصول نیز خریدار می بایست با تمام قوانین اصلاحی تا پایان مهلت قرارداد موافقت نماید. برای سهولت در امر مطالعه نیز تاریخ آخرین بروزرسانی قید شده است

✓ شرایط گارانتی و ضمانت محصولات

محصولاتی که شرایط ضمانتی آنها در پست قید نشده مسلما شامل هیچگونه گارانتی نخواهند شد و تنها در صورتی که امکان تست آنها وجود داشته باشد قبل از تحویل به کاربر صحت کارکرد آن از جانب ما بررسی خواهد شد. از آنجایی که محصولات مربوطه با هزینه های دلاری خریداری می شوند و ممکن است مشمول تحریم نیز باشند بنابراین پس از تحویل هیچ گونه مسئولیتی در هیچ زمینه ای در قبال محصولات فروخته شده متوجه ما نخواهد بود مگر آنکه محصول مربوطه مشمول گارانتی (و نه پشتیبانی) بوده و شرایط و ضوابط آن در پست و یا حتی آموزش ها قید شده باشد

محصولاتی که با ایمیل شخصی در اختیار خریدار قرار می گیرد مسلما شامل هیچگونه گارانتی نخواهد شد و تنها پشتیبانی آن تا پایان مهلت قرارداد به عهده سایت می باشد. بدیهی است که اکثر محصولات ممکن است مشمول تحریم باشند و در طی زمان دچار تغییرات و بروز رسانی های فاحشی شوند و یا سیستم کارکرد آن به طور کلی منحل شود. بنابراین سایت کنترل ایکس هیچگونه مسئولیتی در قبال محصولاتی که گارانتی آنها را به عهده نگرفته ندارد

✓ شرایط پشتیبانی سایت

– به دلیل حجم بالای درخواست ها، مدت زمان لازم برای پاسخگویی به سوالات شما حداکثر 24 ساعت می باشد. هر گونه عدم شکیبایی کاربر نسبت به دریافت پاسخ در بازه زمانی یاد شده ابتدا به کاربر تذکر داده خواهد شد و با تکرار این فرآیند، پشتیبانی وی حذف خواهد شد

– تمامی سوالات در مورد محصول خریداری شده نیز می بایست از طریق مکاتبات مرتبط قبلی انجام شود. برای پیدا کردن مکاتبه مربوطه کافیست که از گزینه سرچ پلتفرم مورد نظر (ایمیل یا تلگرام) استفاده کنید. ارسال هر گونه پست مجزای مرتبط با مکاتبات قبلی و یا ارسال پست در مکاتبات غیر مرتبط اکیدا ممنوع می باشد چرا که کار پیگیری و یا پشتیبانی را به شدت سخت می کند. در صورت رویت، ابتدا به کاربر تذکر داده خواهد شد و با تکرار این فرآیند، پشتیبانی وی حذف خواهد شد

– تمامی مکاتبات سایت به زبان فارسی می باشد و تمامی توضیحات (چه در آموزش ها و چه در مکاتبات) نیز به صورت دقیق و شفاف و با رعایت کامل گرامر فارسی به کاربر ارائه می شود. در مواردی مشاهده شده که برخی از کاربران از درک مطلب بسیار ضعیفی برخوردار هستند و حتی با تکرار و یادآورری مسائلی که پیشتر به آنها توضیح داده شده همچنان از درک مسائل عاجز هستند. از همین رو، نه تنها امکان برقراری ارتباط با چنین افرادی عملا غیر ممکن است بلکه زمان بسیار زیادی صرف پشتیبانی چنین افرادی می شود. متاسفانه پشتیبانی چنین افرادی حذف خواهد شد. به طور کلی پیشنهاد می کنیم که کاربرانی که از توانایی بالایی برای برقراری ارتباط برخوردار نیستند از خرید خودداری کنند چرا که عملا بدون برقراری ارتباط صحیح امکان ارائه پشتیبانی دقیق نیز ممکن نمی باشد

– کاربر می بایست برای خرید محصولات از حداقل اطلاعات مرتبط با سیستم مورد نظر خود آشنایی داشته باشد. متاسفانه در مواردی مشاهده شده که برخی از کاربران حتی با نحوه دانلود فایل و یا استخراج فایل های زیپ شده آشنایی ندارند و به همین خاطر وقت بسیار زیادی صرف آموزش چنین افرادی می شود. خوشبختانه سعی نمودیم مسائل ابتدایی را نیز در آموزش ها لحاظ کنیم اما این موضوع تنها به این مسائل ختم نمی شود چرا که چنین افرادی ممکن است هر گونه مشکلی که حتی ارتباطی با محصول مربوطه نداشته باشد را از طریق پشتیبانی ما برطرف کنند. با این حال همچنان سعی خواهیم نمود کاربر را تا حد ممکن راهنمایی کنیم اما در صورتی که این مسئله به صورت مداوم تکرار شود و یا اینکه کاربر توانایی کافی از درک مسائل بیسیک سیستمی را نداشته باشد از وی درخواست خواهد شد که برای رفع مشکلات اینچنینی به موتور جستجوگر گوگل و یا خدمات کامپیوتری/ موبایل مراجعه کنند. به طور کلی پیشنهاد می کنیم که چنین کاربرانی از خرید خودداری کنند

– پرسش هر گونه سوال و یا مشکل مرتبط با محصولات گارانتی شده می بایست در نهایت آرامش و احترام و به دور از هر گونه رفتار غیر طبیعی صورت گیرد. چنانچه با تذکر به کاربر این موضوع همچنان تکرار شود، پشتیبانی و یا دسترسی وی به سایت حذف خواهد شد

– ارائه مشکلات می بایست به صورت دقیق و با جزئیات کامل ترجیحا تصویری (عکس و یا ویدیو) همراه باشد چرا که بدون ارائه توضیحات کامل، پی بردن به مشکل مربوطه نیر عملا غیر ممکن می باشد

– درخواست پشتیبانی می بایست توسط خود فرد صاحب حساب انجام شود و از طریق سایر افراد اکیدا ممنوع می باشد

– درخواست پشتیبانی ایمیلی نیز می بایست تنها از طریق ایمیل خرید کاربر انجام شود و از طریق سایر ایمیل های وی مورد پذیرش نیست

✓ رفع ابهام در مورد محصول مورد نظر قبل از خرید

خریدار می بایست تمام سوالات مرتبط با محصول خود را قبل از خرید مطرح نماید. پرسش هر گونه سوال چرایی در مورد محصول، پس از خرید مورد پذیرش نیست و به چنین سوالاتی نیز پاسخ داده نخواهد شد

✓ خرید محصولات پراکسی

محصولات پراکسی صرفا جهت عبور از سایت های تجاری تحریم شده نظیر بایننس و یا بازی های کامپیوتری می باشد. بنابراین خریدار موافقت می کند که تمامی مسئولیت های استفاده از آن را شخصا به عهده خواهد گرفت و سایت کنترل ایکس هیچگونه مسئولیتی در قبال چنین محصولاتی نخواهد داشت. در صورتی که کاربری ادعایی غیر از مورد یاد شده را داشته باشد بلافاصله دسترسی وی به سایت برای همیشه مسدود خواهد شد

✓ تحویل محصولات سفارشی و تضمین عودت وجه

زمان تحویل سفارش برای هر محصول ممکن است دارای شرایط خاصی باشد که در پست مربوطه جزئیات آن قید شده است. در صورت موجود نبودن کالا، پس از هماهنگی با خریدار وجه وی عودت و یا کالای مشابه دیگری جایگزین خواهد شد. با این اوصاف چنانچه خریدار به هر دلیلی پس از سفارش محصول، از خرید خود منصرف شود تنها در صورتی عودت وجه وی با کسر هزینه های تراکنش بانکی و همینطور مبلغ 10000 تومان بابت انجام عملیات، عودت خواهد شد که عملیات خرید از جانب ما انجام نشده باشد. همچنین توجه کنید که پرداخت ها می بایست از طریق شماره کارت خریدار صورت گیرد. هر گونه پرداخت از طریق سایر کارت ها باعث عودت وجه با کسر هزینه های یاد شده به حساب مورد نظر طی 72 ساعت خواهد شد

✓ حل اختلاف و مرجع داوری

تنها مرجع داوری برای رسیدگی به حل اختلاف طرفین، سایت کنترل ایکس می باشد. بنابراین تصمیم و رای صادره از جانب کنترل ایکس بدون هیچ چون و چرایی نهایی بوده و خریدار نیز حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت

✓ ارائه مدارک بیشتر در صورت نیاز

در حال حاضر شرایط ثبت نام در سایت منوط به ارائه کارت ملی می باشد اما چنانچه کنترل ایکس به هر نحوی احساس کند که برای تایید مدارک ارسالی نیاز به ارائه اسناد بیشتر می باشد (نظیر عکس سلفی به همراه کارت ملی، کارت بانکی و همچنین دست نوشته ای برای اطمینان از مرور قوانین قبل از اقدام به ثبت نام)، کاربر می بایست همکاری نماید. در غیر اینصورت از ثبت نام و یا حتی اجازه فعالیت پس از ثبت نام و همچنین ارائه خدمات به وی ممانعت خواهد شد

✓ برخورد با کاربران در صورت هر گونه تخطی از قوانین

سلامت هر معامله ای بسته به رضایت و تعامل هر دو طرف معامله می باشد و تمام معاملات دنیا نیز بر پایه قوانین استوار است اما با این حال این احتمال وجود دارد که در هر معامله ای این روند از چرخه طبیعی خود خارج شود چرا که متاسفانه اکثر خریداران قسمت قوانین سایت ها را مطالعه نمی کنند و همین امر می تواند باعث بروز بسیاری از مشکلات شود. بنابراین هر گونه درخواست و یا ادعای بی مورد، عدم توانایی کاربر از فهم مکاتبات فارسی و برداشت غلط از مفاهیم، بروز هر گونه رفتار غیر طبیعی از سمت کاربر، طعنه، توهین و یا هرگونه تهدید در نوع نوشتار قابل تحمل نخواهد بود و پیامد آن مسدود شدن کامل پشتیبانی، حساب کاربری شخص خاطی و همچنین قرار گرفتن وی در لیست سیاه خواهد بود. لازم به ذکر است که قوانین هر سایتی قابلیت اجرایی در مراجع قضایی و رسمی را نیز خواهد داشت و در صورت عدم تمایل خریدار به پذیرش قوانین سایت می تواند علیه او در مراجع رسمی نیز استفاده شود و به همین خاطر کوچکترین عذر و بهانه ای در این زمینه قابل پذیرش نخواهد بود

✓ عدم پاسخگویی از سمت ما برای مدت زمانی طولانی

در شرایط بسیار ویژه ممکن است اینترنت کشور در مناطق خاصی به دلیل سوانح طبیعی و یا مسائل کشوری از سمت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی قطع شود. گرچه چنین مورادی بسیار نادر است اما توصیه می کنیم که قبل از سفارش هر محصولی هماهنگی های لازم صورت گیرد. در صورت پرداخت و عدم دریافت پاسخ پس از حداکثر 4 روز می توانید عدد 9 را به شماره پیامکی 0930.978.9829 ارسال کنید تا رسیدگی های لازم صورت گیرد